2009. szeptember 10., csütörtök

Békási tábor munkáinak befejezése.



Végre én is befejeztem,a nyári táborban elkezdett munkákat.,Mindent nem de ez a három aminek a technikája is tetszett, és félig már ott elkészült. Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de én a legritkább esetben tudok egy munkát a táborba befejezni. Sajnos azután otthon egy darabig rakom ide oda, hogy jaj ezt be kellene fejezni, de nem mindig sikerül. Most ezt a hármat sikerült.A varrásvédő nesszeszer és a tájkép nem volt problémás, de a Sipitől tanult modern az már egy kicsit húzosabb volt, legalábbis nekem, mert se cim , se téma csak egy modern quilt. Egységcsomagot kaptunk nekem ez a sárga, narancssárga jutott, a szineket szeretem , de némi magyarázat után nekünk kellett a kompoziciót kitalálni és elkésziteni a "művet".Nekem minden utmutató téma nélkül nem nagyon megy, igy csak raktam egymás után az alkotórészeket, majd lesz belőle valami alapon. Nem ábrázol semmit egy kép és kész. Az egészben a legjobb volt, hogy megismertem a selyemszálat, különböző formáit, felhasználási módját, kikészitését stb. Ez még azt hiszem nagyon hasznos lesz, más munkáknál.

10 megjegyzés:

Lonci írta...

Jól sikerültek a táborban elkezdett munkák:)

Mehike írta...

Nagyon jók lettek a befejezett munkáid.
Na, én is így vagyok a táborban soha nem sikerül befejeznem a dolgokat.Sőt még van olyan is amit sajnos később sem:-)

Juhizs írta...

Szépek :-)
Szégyenlem, de nekem van már évek óta befejezetlen holmim is... :-(

lomaquilt írta...

Nagyon jó lett a "művészi" képed! Én az enyémet még rakosgatom, de már kezd tetszeni.

dixike12 írta...

Azért örülök. hogy van más is aki elmarad a tábori munkáival. Bár azért azt hiszem ez attól függ, hogy amit csináltunk az tetszett e igazán vagy nem.

Juhizs írta...

Tudom, hogy ciki vagyok, de nekem attól független... hiába, aki különc, az különc ;-) nem vagyok egy egyszerű eset...

Lonci (Győr) írta...

Nagyon jó lett mindegyik, az meg nem baj, hogy nincs címe, mert mindenki azt gondol bele , amit akar!

Trudi írta...

Nagyon jók lettek, nekem tetszik a modern is, napsugaras, vidám. A táborban tanultak közül csak azt fejezem be, ami igazán tetszik, már nincs lelkifurdalásom a többi miatt, hiszen olyan kevés a szabadidőm.

Nóra írta...

Jók lettek a munkáid, mindegyik tetszik!
Én is most végzem az utolsó simításokat, konkrétan ma hajnalig varrtam.
a "Vidám falú " már csak letűzésre vár, a "Selyem papirost" csak szegni kell.

Elnyralatam a szabadidőmet...

Névtelen írta...

kedves Dixike! Hová lehet neked e-mailt küldeni?