2010. március 28., vasárnap

Anyagfalás eredménye



Miután beszálltam Gina játékába, komolyan leltároztam, hogy melyik kupac az ami a legrégebbi és a legtöbb helyet foglalja. A fenti bársonykupac lett az első "felfalni való". Különféle és többszinű bársony ami semmire nem jó igy ahogy van, ezért befestettem.

Első menetben a szineseket kék procionnal,második menetben colombusszal a fehéreket, az eredmény szép barna és zöld szinű lett. A colombuszos festésből bordó anyagot kaptam.













































A bordóból három táska készült, és maradt még két neszeszerre való, a barnákból és a zöldekből szintén neszeszer lett. A maradék apró darabokat felvágtam és majd később ATC kártyához felhasználom. Szóval az anyagfalás első menete nálam igy sikerült. Sajna csak később nyár végén tudom folytatni, de nem hagyom abba.






7 megjegyzés:

gubike írta...

Jók lettek! A bal oldali táska fülét is a bársonyokból fontad?

lomaquilt írta...

Nagyon ügyes vagy! A Tatabányán kapott sablon alapján bársonyból is készitett sok darabot.

agibo írta...

Gratulálok! Így kell ezt csinálni! Adtál nekem is egy kezdőrúgást. Holnap kezdek falni. :)

Trudi írta...

Nahát! Micsoda jó ötlet, a bársonyt is festeni, eszembe sem jutott! Nagyon jók lettek a táskák, nesszeszerek is!

Lonci írta...

Nagyon belelendültél az "anyagfalásba" és jó lett az eredmény:)

F.Gina írta...

Klasszak !
Várunk vissza :))

dixike12 írta...

A baloldali táska fülét mivel nem maradt anyagom, Tatabányán vettem Kosztelnik Edittől, pont jó erre a célra.