2010. május 3., hétfő

Elet Salt Lake Citybe










Mikor megerkeztem ekkora ho esett, a heten mar lennt elolvadt







Masodik hete vagyok, itt Salt Lake Citybe, szinte hihetetlen , hogy repul az ido. Dani mar egy hetes, es nagyon szepen erosodik, jol eszik, most mar tobbet alszik mint sir. Mindig vagytam unokara, de azt nem gondoltam korabban, hogy milyen boldogsag nagyinak lenni. Egyenlore, csak nezegetem , nem szolok bele a dolgok meneteben, Lillusomnak meg kell tanulnia minden babaval kapcsolatos dolgot. Egyenlore ellatom a haztartast fozok, mosok kutyat setaltatok, a kertben dolgozgatok. A mami csak magaval es a picivel foglalkozik. Egy hetig a vejem is itthon volt amit tudott segitett, nagyon segitokesz, szerintem jo apa es jo ferj is. Harom napig voltak a korhazba, vegig ott volt veluk ott is aludt, a szulesnel is segedkezett. Nagyon szep ez a varos, tiszta, kulturalt, gyonyoru a kornyek.Havas magas hegyek korbe, es viragzo fak bokrok, jo levego.A hetvegen itt SLC-ben egy nagyszabasu Quilt fesztival lesz, vejem hozta a prospektust, meg a hirt, es felajanlotta, hogy levisz jegyet is vesz, szoval csutortokon egesz nap ott leszek, nagyon varom, mert ilyen nagy kulfoldi rendezvenyen meg nem voltam.Szeretnek egy par kepet is feltenni, de meg ez nem nagyon megy errol a geprol.

5 megjegyzés:

Lonci írta...

Örülök, hogy jól van a család, szeretgesd a kisunokát és a kiállításon is érezd jól magad:)(Sok-sok képet készítsél)

Zelnice írta...

Jó olvasni, hogy jól vagy(tok)!
Várom a következő beszámolót!

Nóra írta...

Örülök, hogy jól érzed magad és jól van a kis család!Meglátod, ez "nagyi érzés" csak egyre erősődik!Szuper dolog, hogy holnap eljutsz a quilt fesztiválra,biztosan nagyon szép dolgokat látsz és szuper dolog ez a bloggolás is, hogy beszámolhatsz nekünk az eseményekről!

lomaquilt írta...

Örülök, hogy minden jól megy és ez Téged is megnyugtat kikapcsol!

Monika írta...

Isten éltesse a babát, az ifjú szülőket és az ujdonsült nagymamit!!!!!
Ugye milyen jó dolog???És egyre csak jobb lesz!!!!