2012. február 6., hétfő

Charm quilthez anyagot!!!







Jól kezdődött az újévem, Japán kertem utazik Grőbenzellbe!! Január másodikán kaptam egy telefont, hogy másnap vonuljak be a kórházba három hétre, a térdem "megjavitása" céljából.





Előzőleg november december tájékán kaptam már reumatikus kezelést a jobb térdemre, mert már nagyon fájt, alig birtam járni. Doktornőm megvigasztalt, hogy ez nem megy másképp csak térdprotézis beültetésével, látva azonban az arcomon a nemtetszést, felajánlotta, hogy első menetben kaphatok egy jó adag különféle kezelést ami egy darabig megoldhatja a problémát, de ehhez be kell feküdni kórházba . De majd január végén februárban esetleg. Ezért ért váratlanul másodikán, hogy másnap menjek. Most van hely alapon. Igy történt, hogy három hétig "élveztem " a Reuma kórház vendégszeretetét. Mit lehet csinálni három hétig egy kórházban??? kezelésre járni, olvasni, feküdni? na ez nekem nem megy , olvasni az igen van is mit, de előbb utóbb a szem is kifárad, igy jött a nagy ötlet, hogy végre elkezdem egy régi ötletem varrását. Mint régi foltvarró volt egy "vágyam" már régen, charm quiltet varrni 1000 db-ból. Régóta gyüjtögettem a darabkákat, kb ötszáz darab már volt is, de hozzá kellett volna fogni varrni. A kórházi kényszer a legjobb erre, mert felváltva olvasni, varrni ez szuper. Kagylós forma tetszik már régen, gyorsan kiszabtam az ötszáz darab rongyikát, ugy gondoltam, hogy angol papirra varrás lesz a legjobb , megvarrom az ezer darabot, azután már csak összevarrom és kész. Na persze! mintha ez ilyen könnyű lenne!





Mindent összevetve, a három hét alatt összesen hatszáz darabot sikerült megvarrni, és kiderült, hogy több anyagom nincs, tehát nem olyan egyszerű ez, most még négyszáz kis darabot/ kb.8x8cm/kellene szerezni, ez a legnehezebb mert hol kapok én ilyen kis darabkákat?? tudom : csere bere foltostársaktól, kérni,cserélni stb.Lehet hogy mire összejön már elmegy a kedvem fene tudja, pedig egy hónapja nagyon bizakodtam, hogy mire "megjavul" a térdem a quiltem is kész, legalábbis nagyrészt.

6 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Ha egy kicsit tudsz várni, akkor fogok tudni Neked adni. Egyenlőre más elfoglaltságom van és foglalt a szobám. Ahogy ezek elhárunka nekiállok vágni!

ezkriszti írta...

Tudok küldeni én is a készletből hamarjában. 10*10 cm?

Trudi írta...

Küldjek darabokat? Szívesen, csak írd meg, hogy milyen színű, vagy mintájú legyen. Gratulálok a kertedhez, nagy örömömre az enyém is megy!

dixike12 írta...

Köszi mindenkinek, majd irok mélt Kriszti , Trudy Mariann persze hogy tudok várni.

Lonci írta...

Csatlakozom a felajánlókhoz, mekkora anyagokra van szükséged?
Térded rendbejött?

dixike12 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.