2013. július 8., hétfő

Mongólia



Kulturaquiltek következő feladata Mongólia volt. Általában szeretek tájakat  megvarrni, természeti dolgokat, többnyire eddig azt is készitettem. Most valahogy nem találtam ebben a témában olyan  tájat ami különösen megfogott volna, viszont egy lapban láttam ,recepttel együtt egy leirást a  mongol nemzeti ételről a buuz-ról. Annyira kedvelt és annyira nemzeti, hogy minden vendégnek megfőzik , az ünnepi asztalokról nem maradhat el, igy azt gondoltam, hogy ezt a témát varrom meg, hiszen nagyon is jellemző Mongóliára.Alapja tészta, és darált vegyes hússal /fűszerezve/ töltik meg , majd gőzölik és vegyesen zöldséggel tálalják.

Biztosan nagyon finom,  egyszer lehet, hogy kipróbálom.
Következő feladat Irország, már félig kigondoltam mit fogok alkotni, egyenlőre még hezitálok a tájkép és más ir csoda között, de augusztus végéig még van időm. A térdem elég jól működik, bár az elején gyorsabb volt a gyógyulás, mostanában, hogy már  használom  a lábam, mintha rosszabb lenne, bár az előző problémák teljesen megszüntek. A doktor szerint türelem , türelem és megint csak türelem.  Na jó azt senki sem igérte, hogy ujra húszéves lábam lesz, majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: