2009. február 17., kedd

Havas festés 3

A tegnapi havazást kihasználva, még este újból festettem hóval. Most nem procionnal, hanem volt még itthon régről colombus, meg német deka festék, igy gondoltam, hogy most ezt próbálom. Ugy csináltam mint a multkor, de most a festék egy részéből folyadékot csináltam és egy tubussal alulra benyomtam az anyag alá, mert a multkor az anyag alja maradt fehérebb. Menet ugyanaz, anyag, rá a hó a hóra festékport szórtam, és az aljára be a folyadékot .Ezeket még este későn három négy óra múlva kiszedtem, kimostam, megszáradt, de nem biztam a festésben, mert nekem még most is fura, hogy se főzni se fixálni nem kell, igy azt gondoltam, hogy mosógépben kimosom mégegyszer, méghozzá együtt az egészet, ha a festés nem jó akkor biztos, hogy összefogja egyik a másikat, főleg a bordó. Semmi nem történt, nagyon szépek lettek zöldet, bordót, és világos barnát és narancssárgát festettem. A világos barnából nagyon kevés volt igy ebben elég sok világos maradt, de nem rossz.A többi nagyon szép élénk lett, főleg a bordó nagyon szép márványos.Jó lenne megfejteni a titkát, hogy mit csinál a hó, mindenesetre érdekes, és nagyon könnyű festési módszer.Ma is festettem, most van a mosógépben, majd holnap következik a kép.














5 megjegyzés:

F.Gina írta...

Nagyon nagyon jók lettek !

Polyák Ildikó írta...

Nekem az a szürke-sárgás (?) tetszik a legjobban.

Elizanikó írta...

szépek lettek !

Nem lehet az , hogy a hólé az lágyvíz, és attól lesz ilyen széP ?????

dixike12 írta...

Gina köszi tényleg jók, meg kell próbálni, most van hó.

Ildi! az nem szürke sárgás, csak annak látszik az zöld és élőben nagyon szép mintás zöld.

Anikó!
Nem tudom, van egy öreg vegyész barátunk, ha erre téved megkérdezem tőle, bár azt hiszem, hogy ahogy lassan szivárog és olvad a festék különböző helyen éri, és attól lesz ilyen nem egyenletes, nekem inkább az az érdekes ebben , hogy semmivel nem fixáljuk, mégis tartósnak tünik és nem engedi a szinét. Most a rozsdás csavarokkal bélelt anyag is a hó alatt van, kiváncsi vagyok.

Zelnice írta...

dixeke,én mintha azt lvastam volna a linkben a tetjén az első képnél,hogy előtte szódában áztat. én így csináltam,de valahogy nem az igazi.megszakértenéd nálam?