2009. április 27., hétfő

Elrontott munkák felhasználása

Mindig gondot okoz, hogy mit csináljak az elrontott , félig kész munkákkal, amiket vagy nincs kedvem befejezni, vagy már nem tetszik, vagy rájövök, hogy az egész nem jó, vagy eltolok valamit a befejezéskor.
Most egy ilyen darabot mutatok, amiről azt hittem, mikor elkezdtem, hogy egy nagyon jópofa faliképet fogok, egy uj technikáva csinálni. Nem igy lett, az előlapot mikor megcsináltam, akkor láttam, hogy sem a szinösszeállitás, sem az anyag erre a technikára nem jó, és az egész nem tetszik,viszont szétszedni nem lehetett, kidobni sajnáltam, igy csináltam belőle egy nagy szatyrot. Nagyon sok minden belefér, és amikor megyünk a szigetre a tiszta ruhát visszük a szennyest hozzuk, ugyhogy egy ekkora táska már régen kellett. Emellett, hogy hasznos, még a szabad gépi tűzést is gyakoroltam rajta, mert nem számit, hogy szép vagy ronda a táskán elmegy. Lehet, hogy a régebbi UFOK-bol is táska lesz. Fent látható a táska.

Ez pedig az elrontott eredeti, abszolut ronda főleg igy a fotón, de a táskának elfogadható.


7 megjegyzés:

Monika írta...

Hát,az alsó fotó tényleg nem olyan jó,de a táska SZUPER!!!!!Fantasztikusan ügyes vagy!!!!
Nekem is adtál egy löketet a befejezetlen dolgaimat bevégezni.:)

Nóra írta...

Nagyon jó az ötleted és a táska is tetszik nagyon!

katafolt írta...

Igazán jó lett ! Nálam is táskaként szokták végezni az elrontott dolgok,a legutóbbi táskám is abrosz akart lenni kezdetben...most egy nem tetsző takaró blokkjaiból állítottam össze három táskát,már csak be kéne fejezni.

Juhizs írta...

Nekem a lenti is tetszene, csak egyedül azt tettem volna vele, hogy a kék színű blokkot a piros helyére,
a kék helyére a zöldet, és a pirost az eredeti zöld helyére, és akkor másként mutatott volna... de, lehet, hogy most belezavarodtam a nagy tervezésbe... :-)

dixike12 írta...

Igen Juhizs aranyos vagy lehetett volna ezt ide azt oda ezt ennek a helyére meg miegymás, de azt előre kellett volna tervezni, ez meg egyszer csak kész lett, aztán tudod ki szedi szét??? Én nem csinálok ezekből gondot, ronda ? nem tetszik, táska vagy egy eldugott helyre teritő és kész, a foltvarrás erről szól és azért jó mert mindent lehet.

Lonci (Győr) írta...

Igen igy mar nem is olyan rossz, foleg hogy a 4 blokk nem egy oldalon van.Sok ufod van meg, mert akkor gyarthatod a taskakat.

mmama írta...

Ezt csak Te érzed elrontottnak.
Másnak egy nagyon jó táska.
- csak meg ne hallja - mert lelkük
van ám a táskáknak is!