2008. november 20., csütörtök

Káposztásmegyeri játékok














































Nagyon jó volt a hétvégén ez a mixed-media játék, ahogy Ildi nevezi. Csoda dolgokat próbáltunk késziteni, van ami nekem sikerült van ami nem van ami tetszeni fog van amivel csak barátkozni fogok, de mindenképp hasznos volt. A nagy munkában nem sikerült csak kevés képet késziteni, itt vannak. Sajnos Zsuzsa képeit nem sikerült többszöri próbálkozásra sem letölteni.A mukákat nem tudom személy szerint kik készitették, de biztos mindenki megismeri a magáét.

4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Nem találtam az elmail címedet. Írj nekem egy emailt, és küldök neked meghívót a blogbajok írásához, ugyanis regisztrált szerzők írhatnak, de mindenkinek küldök meghívót, aki kér. Puszi Gina

lomaquilt írta...

Na látod én is megtaláltalak, fog ez menni, csak a kezdet nehéz. Mi is igy kezdtük, aztán még van mit tanulnunk, de ne add fel.

agibo írta...

Megtaláltalak én is! Kíváncsian várom a folytatást.

Elizanikó írta...

Én is megtaláltalak, :o)))