2008. november 30., vasárnap

Vasárnap
















Főzni ma nem kellett igy délelőtt jól esett egy kis séta a hegyen, a hó még tartja magát,sok volt a sielő, főleg a sifutók. Fájt egy kicsit a szivem, pát éve még ilyenkor mi is gyakoroltuk ezt a sportot, de mostanság már nem.A séta is megteszi. Délután viszont varogattam,elkészült egy pár apróság, részben ajándék, részben saját célra . A karácsonyi dolgok varrása ezzel kész.Jövő héten egy részt Irán, másrészt három régen elkezdett munkát fogok folytatni, ill. befejezni.A havat eltakaritottuk, jövő hétre nem igértek.
A képek sorban: karácsonyi teritő, ajándék kisszütyő, ajtódiszek, ajándékkisérők.




5 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Nagyon szépek. Sajnos engem a háztartás elkapott!

Zelnice írta...

Most találtam rád itt.
A képek egy része nem látszik.Kár,biztos szépek.Majd jövök máskor is,hátha csak a rendszer rosszalkodik.

Juhizs írta...

Igen, csatlakoznék Violinihez csak a fele fotót látjuk.
(Talán túl nagy a méretük? Én 800-as méretre szoktam tömöríteni, lányom így tanította, az általában mindenhova jó - amúgy nem értek a dologhoz :-(
Viszont ebben az utolsó bejegyzésedben én mindent látok.
Szépek, szorgos, ügyes vagy, jó Neked, hogy készen vagy a felkészüléssel :-)
A különböző zöld anyagokat pedig meg kell becsülni.. jó, ha többféle van belőlük.

Elizanikó írta...

Itt jártam, megnéztem miket varrtál .
Ügyes vagy, látom már készülnek az ajándékok.
Örülök, hogy Te is ketetted diába a kultúraquiltjeidet.
Jó nézegetni.

dixike12 írta...

Ha a kép néha eltünik, az azért van, mert még mindig bénázok, mikor alakitgatom a blogot.Kialakul ez majd.