2009. március 6., péntek

Korak

Befejeztem az első korakom! Nagyon megszerettem ezt a technikát, több okból is. A "nem kidobni" kissebb, de azért szép anyagmaradékok jól felhasználhatóak.Nekem több zsáknyi van/ volt. Még a karácsonyi semmittevés idején elkezdtem felvagdosni, azután esténként , meg a kórházban varrogattam, és ez lett belőle. Helyenként lehetnének egyenesebbek is a csikok, de fekve néha nem sikerült egyenesen varrni. Nem baj mert egy fogas mögé kerül a falra és ott ugysem látszik. A következő jobb lesz. Azért is szerettem meg ezt a varrást, mert esténként a dagadt lábam felpolcolom és varrom. Nagyon sok apró anyag igy nem vész kárba. Köszi Mariannak az ötletet.

6 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Igen jó lett a szinek nagyon jól kijönnek. Én egy komplikáltabbal próbálkoztam aztán nem úgy sikerült, és a nagyobba már nem végtam bele. De kifejezetten jó kézimunka és végül haladós is. Gondolom a gyakorlással a csücskök találkozása is pontosabb lesz (nálam ez a hiba)
Szóval gratulálok!

Lonci írta...

Gratulálok ehhez a sok türelmet igénylő munkához. Jó ötletet adtál a "fecnik" felhasználásához.

Lonci (Győr) írta...

A "másik" Lonci is beleszól: A topik találkozón varrták ezt a lányok,itt Ménfőcsanakon,nagyon szépek lettek azok is. Igen nagyon jó lett a munkád. Azt hiszem mindenki tartogat sok,sok apró anyagdarabkát, amit sajnálunk kidobni.

dixike12 írta...

Nálam a sarkok viszonylag jók, a csikok nem egyenesek, de irtam, hogy fekve is csináltam.

Két Lonci! nem kell nagy türelem, mert nagyon könnyű csinálni, főleg én akkor csinálom /mert elkezdtem egy másikat/ mikor ugysem csinálok mást, utazás, vagy lábfeltevés stb. igy szinte észrevétlenül készülnek a darabok. Viszont a csikozásnál már kell asztal, hogy egyenes legyen.

gubike írta...

Sokszinű és mégis egységes. Jó lett, nem kell semmivel eltakarni! Szeretek én is kézzel varrni, jó dolog a korak :-) Szerintem nem kell mindennek mértani pontosságúnak lennie.

Juhizs írta...

Jól mutat!
Remélem, hogy jól vagy ... ?
Vagy kérdezzem magánlevélben...