2009. április 9., csütörtök

M/ilyen/ vagyok???


Ma elkészültem "velem", mélben elküldtem katafoltnak, remélem felteszi. Postára csak holnap adom, és az ünnepeket tekintve csak a jövő héten kapja meg. A kép egy rajz alapján készült, amit egy barátnőm rajzolt /nagyon jó rajzos/, hát nem igazán hasonlit rám a rajz még csak csak én vagyok, de a fenti az nemigen jó, bár karikatúra volt előirva, annak talán jó.A crazy keretet azért választottam, mert magamról a kép nem mond semmit, viszont a " mű"-ben benne van ami rám igazán jellemző: szeretem a kézimunkát, varrást, mindenféle ujdonságot, virágot, kutyát, kertet.
Jó volt ez a játék is,elég sokat gondolkodtam a megoldáson, mig ez lett belőle.

7 megjegyzés:

Nóra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nóra írta...

Nagyon kíváncsian vártam, hogyan oldjátok meg ezt a könnyűnek nem mondható feladatot!
Persze nem ilyen vagy, de azért Rád lehet ismerni!Tetszik a crazy környezet is és külön, hogy a kutyusodat is odacsempészted!

ui.előzőleg az egyik szóba hiba csúszott, azért töröltem..

katafolt írta...

Nahát,crazy lady, csak ne szóld le magad,ez igazán jó ! Legjobban a színei tetszenek.Várlak szeretettel,Kata

martimez írta...

Nagyon örülök neki,nem csak mert tetszik,hanem mert ez hasonlít leginkább az én munkámhoz...én is a keretre vetítettem ki a lényeget,ami miatt egyáltalán kapcsolatba kerültem a többi szereplővel a játékban...még egy kis öltögetés hiányzik,de már el merem küldeni...örülök hogy te is így oldottad meg:D

36évi írta...

Nagyon-nagyon jó, és nagyon te vagy!

Matimez! :)))) (sőt, várakozó vigyor) :)

Zelnice írta...

Hát nem kiköpött Dixike, de az összhatás rád vall, nagyonis. Mindjárt megyek rakom az enyém, és majd azt nézd meg, hogy mennyire nem hasonlít!

Polyák Ildikó írta...

Tényleg nem hasonlít, mert én nem látlak ennyire "kockafejűnek". De nagyon klassz ötlet a crazy háttér, amúgy szerényen megbújsz a sok hímzés mögött.