2010. november 16., kedd

Madárka


Régóta tetszik a tűfestés, cérnával való rajzolás, most alkalmam volt a fogásokat is megtanulni B. Zsuzsa tanfolyamán a várban.Lehetett választani a "rajzolandó" figurák között, én egy madarat választottam.Nem olyan nehéz megcsinálni, csak sok cérna és türelem kell.Ugy érzem elég jól sikerült ez az első darab, folytatom.A pályázatra készitettem munkát, nem vagyok rá igazán büszke, mert nem sikerült ugy ahogy igazán szerettem volna, de volt egy ötletem jónak találtam, megvarrtam kész, ennyi.

4 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Szép lett, a színek is nagyon a helyükön vannak:-))) Tetszik!

Nóra írta...

Szép lett a madárkád és igazán szorgalmas vagy! Balatonlellén ezt tanultuk mi is, de az én madárkámnak még nincsen kész az otthona..Mindig mást varrok, nem kerülrá a sor, pedig aranyos, szeretem én is.

dixike12 írta...

Köszi Lonci, Nóra, el kellett készitenem mert nagyon beleszerettem ebbe a technikába és ilyenkor sajna minden mást félreteszek, ugyhogy most gyakran fogom alkalmazni

Lonci írta...

A sok munkának meg lett az eredménye, mert nagyon szép lett, tetsziiiik. Kiváncsian várom a következőt:))