2008. december 4., csütörtök

Mixed-media


Elkészült az én mixem.A játszó hétvégén elkezdett munkák közül az első amit befejeztem,a többi még jön. Ez a munka az u.n. lutradur anyag, amire először különböző csipkét varrtunk, befestettük, azután hőlégfúvóval "megmunkáltuk" mikor eléggé csipkés akkor felhasználható. Nagyon szeretem az orchideát, van egy pár gyönyörű képem, amit régóta szeretnék felhasználni, csak a kivitelezési mód nem jött.. Ezekből most egyet felhasználtam, ugy gondoltam, hogy passzol hozzá a lutraduros valami.Ilyen lett, nekem tetszik, persze van rajta még javitani való /festés,tűzés stb/.A héten még szándékom volt befejezni egy másikat is, amit xandaprinttel csináltunk, de ezt majd legközelebb, ugyanis holnap bevonulok a kórházba, megtörik a vesekövem, majd meglátjuk, remélem túlélem. /ez csak vicc mert állitólag nem nagy dolog/

3 megjegyzés:

mmama írta...

Kedves Dixike ! örülök, hogy
kedvet kaptál a bloghoz, én hoztam el Tőled anno a babafejeket.
És nekem tartottál " gyorstalpaló"
tanodát a babás titkokról, amiért azóta is hálás vagyok.
Már a saját utamat járom, a babáimmal is.És ezt Neked is köszönhetem.
Látom Te sem tétlenkedsz , szebbnél szebb dolgokat alkotsz, kivánok hozzá
jó egészséget, és kitartást.

dixike12 írta...

Nahát nem tudtam, hogy ez a "titkos" neved, mmama szoktalak olvasni, üdvözöllek, . Néha benézek a babás lapra is, nagyon szép dolgokat alkottok, jó volt babázni, de most mást művelek.Köszi, hogy felfedted magad, neked is jó munkát

mmama írta...

A kőtöréshez pedig nagy szerencsét, ls mielőbbi gyógyulást kivánok.