2009. január 4., vasárnap

Rongyozás az ünnepek alatt

Elmultak az ünnepek, itt az újesztendő, semmi fogadalom, ugysem tartom meg, inkább visszagondolok arra, hogy mit is csináltam az elmult két hétben.Főzés vendégség, jövés menés, varrás semmi. Az évek során rengeteg kisebb darab anyag gyült fel, amit kidobni nem, felhasználni kicsi,de valamire csak jó lesz alapon az ember gyűjt csak gyűjt, de valamit tenni kell mert hely az ugye egyre kevesebb. Mariannál láttam a korak techikával készült darabokat, aminek az a lényege, hogy kis darabokból 3x3 5x5 és 3x4 cm-es darabkákat felvarrunk egy alapra, keretezzük és lehet akármekkora munkát késziteni, legfeljebb egy ujabb UFO lesz belőle, de a kosarak, nagy dobozok tartalma átkerül egy kisebb zacsiba,/gondoltam én/Semmi munka ez két nap alatt felvagdosok mindent, lesz hely hurrá!!!
Elkezdtem azután két órán belül nem éreztem sem a nyakamat, sem a csuklómat, ugyhogy a két napi munkából nem lett semmi, de azért egy csomó anyagot igy eltüntettem, illetve kisebb zacsiban várja , hogy feldolgozzam. Pár panelt csináltam már csak keretezni kell , összeállitani. Majd meglátjuk, remélem nem lesz belőle ujabb UFOM.

1 megjegyzés:

Juhizs írta...

Nekem is millió ilyen zacsim van, csak az a gondom velük, hogy nem látom mi van bennük, és egy idő után ideges leszek, ha egy KONKRÉT ZACSIT kell keresni, mert tuti, hogy nincs meg...