2009. január 27., kedd

Függőségeim...??

Szera adta a kérdést, hogy mitől, kitől függök? Hirtelen nagyon nehéz megválaszolni, mert a mostani " státuszom" tekintve azt mondhatnám, hogy semmitől, senkitől, a magam ura vagyok , miután megértem a "boldog nyugdijas" éveket, gyerek kirepült, nincs főnök, a férj ennyi idő után megnevelve,dixike kutyim is eltávozott az örök vadászmezőkre/korábban tőle is függtünk, komoly családtag volt/ tehát végül is azt teszem amit akarok, akkor és annyit amennyit akarok, oda megyek ahova kedvem van, szóval látszólag minden rendben egy részt. Igenám, de itt van a szűkös jövedelem, a havi csekkek, a vesekő,...például ezektől nagyon is függ az ember. Régen szerettünk utazni jönni , menni , sielni az ma már nem megy, tehát függésem van a pénztől, meg a fájós térdemtől. Holnap bevonulok az urológiára, már harmadszor, mert az összetört vesekövem nem akar kijönni/ valószinű nagyon szeret és nem hagy el/ október óta ettől függ minden tevékenységem, mert ez egy bomba bármikor görcsölhet, igy hogyan tervezzek előre bármit, tehát bármiről szó van mindig előjön, hogy nem tudom , attól függ, hogy........Tulajdonképpen egyrészt az ember saját maga alakitja ki a függő, vagy nem függőségét, de sok esetben tőlünk teljesen független, hogy alá vagy e rendelve valaminek vagy nem.Az ember fiatal korában ez ugy működik, hogy meg kell próbálni mindenképpen független maradni, de ahogy család lesz ez nem nagyon megy.Munkahely??? na ott sem megy, legfeljebb ha jó a természeted és nem veszel mindent észre, és főleg nem kommentálod.Az én tapasztalatom az, hogy az ember a legfüggetlenebb csak idősebb korában lesz, ha addig ezt módszeresen megteremti, de mint fentebb irtam, ez is viszonylagos.Igazán nagyon független a teljesen egyedül élő ember, se kutya, se macska se férj, se gyerek..stb , na de igy meg érdemes élni???????

9 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Kivánom, hogy sikeres legyen a vesekő törés és a Tanár úr is rendes legyen. Ne félj, hamarosan kijön az a fránya kő, tavasz is lesz és akkor vigan ugrálhatsz!

Zelnice írta...

na,ez egy új olvasat!Eddig a pozitív függőségekkel találkoztam a blogokon, olyanokkal, ami inkább a magm választotta mánia kategória.

dixike12 írta...

Valóban, és nem irtam az olyan függőségről, mint TV sorozat, kávé, csoki,netán alkohol? vagy sorolhatnám, mert van még, de szerintem ezeket az ember maga alakitja nekem ilyen nincs, a pozitiv függőség az meg olyan, hogy az ember nem is akar ettől független lenni, az tényleg inkább mánia pl. ilyenem azért nekem is van, például a varrás, meg a kert, ha majd kisüt a nap kibujnak a virágok, akkor jön ez a "függőség" reggel ki a kertbe, este be, minden más felfüggesztve.

Szera írta...

Nekem az is tetszik, hogy blogolsz!
Jó egészséget és továbbra is derűs életszemléletet kívánok, szeretettel!

Juhizs írta...

Sok bölcsesség (összegzés) volt ebben a bejegyzésben.
Sörrel próbálkoztál már - állítólag jó erre, vagy csak egy hivatkozási alap az egyedektől?
Ha gondolod szolidaritásból legurítok Veled néhány litert... társaságban talán könnyebb :-) :-)
Na, ilyet se ajánlott fel senki Neked még...

dixike12 írta...

Drága vagy Juhizs! Igen ismerem a sörös dolgot, ugyanis két éve volt hasonló problémám,egy hétig ittam a teát, azután az akkori orvosom azt mondta miért nem iszik sört? elképedtem előszőr azután este egy egész üveggel megittam, és reggel ott volt a kő.Most sajna nem működik, és tegnap megtörtént a törés és megint nem jön semmi két hetem van a próbálkozásra azután nyissz-nyissz lesz.

dixike12 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
dixike12 írta...

Szera! blogolok, bár először... na nem is mondom minek tartottam, de nem volt igazam, mert rájöttem, hogy arról irok amiről akarok,vagy netán a mérgemet is kiirhatom, megmutathatom mit alkotok stb.De annak aki már nem aktiv dolgozó remek az irás, a kommunikáció gyakorlására.Sok kedves ismerőssel, de ismeretlennel is nagyon jól lehet tartani a kapcsolatot.Nem irok olyan sokat, de sok kedves blogot olvasok.

Névtelen írta...

Igen, míg fiatal voltam, úgy sajnáltam az öregeket...aztán rájöttem, hogy nem olyan rossz öregnek lenni, míg az egészség megvan. Ma már nem vagyok benne biztos, hogy a fiataloknak a jobb.