2009. január 16., péntek

Terveim?? 2009

Szerikától kaptam a kérdést, hogy milyen terveim, vágyaim vannak 2009-ben. Vágyaim vannak, elsorolni sem tudnám, tervekkel pedig ugy vagyok,hogy régebben is meg mostanában pláne csak nagyon rövid a legközelebbi napokig, legfeljebb egy hónapra tervezgetek. A legnagyobb vágyam egy kisunoka, ez persze nem rajtam múlik, és ahogy múlik az idő ez lehet, hogy csak vágy marad, bár lányom az idén áprilisban végez az egyetemmel remény tehát van, csak félő, hogy akkor jön megint egy kifogás, hogy most gyakorlat, munkahely,világválság stb.Szóval a vágyaimról ennyit. Utazási tervek,? az a múlté, viszont amit minden év elején megfogadok, azt most is megfogadtam, hogy hetente legalább háromszor elmegyek úszni. Januárba még nem voltam...de a jövő héten elkezdem.Olvasással ugy vagyok, hogy azt nem kell tervezni, mert nagyon sokat olvasok, könyvtári tag vagyok, és mindennap egy két órát, de ha olyanom van, hogy nem tudok elaludni, akkor többet is olvasok.Többet szeretnék kiállitásra járni. A varrás ? na ebben a témában rengeteg tervem van, évek óta de valahogy ebben a témában marad a legtöbb dolog csak a tervezés szintjén.Sokszor nem rajtam múlik, mert a csoport ahova járok ad elég sok elfoglaltságot, Irén mindig kitalál valamit amit azután " kötelező " megvarrni. Szeretnék varrni egy charm quiltet 999 darabból, azután egy amisht, és korakot, régebben volt olyan tervem, hogy minden stilusban ami a foltvarrásban van varrok egy-egy munkát, nem tudom mi valósul meg ebből, négy vagy öt munkám már van a többi terv, meglátjuk.Ezeken kivül szeretnék tájképeket varrni Magyarországról, tervezek egy emlék quiltet a volt babysitteres gyerekeimnek, és van még egy két dolog. A legnagyobb kivánság pedig az, hogy sose legyen rosszabb mint eddig volt, és az egészségünk is maradjon még sokáig a kis panaszok szintjén.

4 megjegyzés:

katafolt írta...

Az idén sem fogsz unatkozni :-)

dixike12 írta...

Én soha nem unatkozom, és nem is ismerem milyen az, persze ebből következik, hogy soha nincs időm, pedig nyugdijas vagyok.

Szera írta...

Szera vagyok, nem Szerika, bár lehet, hogy ő is kérdezett a terveidről...:)

Szera írta...

Nézz be hozzám!