2010. június 8., kedd

Elet Salt L .Cben 2

Daniel hat hetes elmult, nagyon szepen fejlodik, sokat eszik, mar tobbet van fennt, mint alszik.
Hegyekkel vagyunk korulveve, a kilatas mindenhonnan csodas.

Ezeken a kis dombokon setalunk mindennap, kutyaval, Danival.

Gyakrabban akartam irni, de nem megy. Az egesz napi elfoglaltsag utan este mar nemigen van erom, leulni a gep ele. A kicsi bizony sok elfoglaltsagot ad, mamajanak, igy az egesz haztartast en latom el. Nem konnyu az itteni elethez igazodni, sem a fozesben, sem masban. A fozeshez valo alapanyagok egeszen masok, azokbol nem nagyon lehet normalis etelt kesziteni.Valahogy azert megoldom, minden nap van meleg vacsora.A szokasokhoz sem igazan konnyu alkalmazkodni, egesz maskepp bannak a kisbabaval, az orvos is azt tanacsolja, hogy nem kell a regi szokasokhoz alkalmazkodni.Egy hasfajos kisbabanak regen adtunk egy kis anizs teat az segitett. Dani nagyon hasfajos, ezert sir sokat, de tilos a tea. Ki erti ezt??Egyebkent tunderi aranyos / milyen is lehet az ember elso unokaja/ ha eppen nem faj a hasa mosolyog, es neha meg gugyog is. A csalad baratai nagyon kedvesek, csak nekem szokatlan az a nagy hangero, ahogy megerkeznek, oriasi Hi kialtassal ami hejnek hangzik azutan mindenki olelgetni akarja, meg felvenni a babat ez itt igy szokas, nekem meg nagyon szokatlan,hogy egy ujszulottet a vendegek dajkalnak.Mi fennt lakunk a hegyen, a varos alattunk, a kilatas csodas, de errefele nem jar semmilyen jarmu, igy ha lemegyek a varosba, akkor negyed ora gyaloglasra van a busz, ez jot tesz nekem, csak faraszto. Par hete volt egy egeszsegnap a kozeli korhazba, lementunk, megmertek a vernyomasom cukrom mindenem tokeletes, ami otthon nem volt elmondhato.Lassan kezdem az itteni angolt is erteni, ami nem konnyu, mert valami egeszen mas kiejtesben mondanak mindent. Igy zajlik az itteni eletem, de nagyon boldog vagyok a kicsivel, azt hiszem ez a legszebb idoszak.

5 megjegyzés:

Lonci írta...

Nem csodálom, hogy mindenki dajkálni akarja Danikát, gyönyörű baba. Nagyon szép a kilátás, biztos nyugodt, csendes helyen laktak. Élvezd a nagymamaságot és vigyázz magadra:))

Nóra írta...

Gyönyörű babácska az unokád, és nagy segítség, hogy ott tudsz lenni.Más világ, másik generáció, persze, hogy sok minden szokatlan. Nagyon szép környéken laktok. Jó egészséget kívánok a kis családnak és érezd jól Maga!

lomaquilt írta...

Nagyon aranyos Danika! Én nagyon el voltam foglalva, de majd irok. Nekem az volt a furcsa, mindkét unokámnál, hogy mindig kézben voltak. Igy elég fárasztó volt az együttlét. Igyekeztem sokat sétálni velük és akkor elaludtak. Érdkes, mikor elkezdtek járni akkor már nem igényelték a kézben tartást! Mi is felnöttünk, a gyerekeink és az unokáink is! Élvezd a kis unokádat, mert olyan hamar megnőnek!

Monika írta...

Olyan jó volt olvasni a bejegyzésedet!!!!!
Csodálatos a Baba!!!!Gyönyörű tájakon sétálhatsz!!!!
Szép volt a Quilt fesztivál?

dixike12 írta...

mammka! Nagyon erdekes es szep volt az expo sok kepet csinaltam, http:picasaweb.google.com/dixike12/ megnezheted, gyonyoru munkak voltak.