2009. február 1., vasárnap

Már február van...???

Tudtam, mikor elkezdtem a blogolást, hogy nagyon rossz iró leszek, mert ritkán fogok irni, igen ez sajnos igy van, látom, hogy a kedves olvasott blogostársak szinte minden nap irnak.Egyrészt nem akarok mindig a gép előtt ülni, másrészt mostanában sok minden más van, volt. Agyalok az Argentin quilten, már közel a határidő, és ha géphez ülök, ihletet keresni, hát a sok gyönyörű oldaltól képtelenség szabadulni. A csoportban is van feladat, közös munka, meg minden más.Varrom a a pótunokáim memoria quiltjét, azután varrom a korakom, a cégzászlóhoz a piros,fehér,zöld blokkokat, takaritok is néha meg főzök is azért, na meg járok megint az urológiára, megint összetörték a köveim, de megint nem akar eltávozni, a fene egye meg őket.Most mikor bent voltam másfél napig, gondoltam, nem fogom a plafont nézni, mig várok a müveletre /olvasni ilyenkor nincs türelmem/, igy bevittem kis tatyóba a koraknak való darabokat, és egy csomót megvarrtam, itthon már csak be kell fejezni, sor kerül arra is, szerintem egész jó lesz majd ha kész. Itt vannak a negyedrészt kész darabok , csak csikozni kell, meg még a kissebb darabokat hozzávarrni. Nagyon jó ez a technika a kis darabok felhasználására. Ezeket alkottam az ágyban másfél napig.Ha kész lesz szerintem egészen jól fog mutatni:

Ez a képhuzigálás nekem nem megy , nem jön oda ahová akarom, ezen a téren is van még mit tanulni.

5 megjegyzés:

Zelnice írta...

A férjem is így járt, 2 éve törték a köveit, és 2 hete érkeztek meg :)

Szera írta...

Szurkolok, hogy kijöjjenek!

lomaquilt írta...

Jók a korakjaid, igy külön varrod és utána csikozod?
Remélem a köveid részei hamar kijönnek!

dixike12 írta...

Igen rájöttem, hogy ha nagyobbat akarok akkor kicsibe megvarrom, ezt lehet vinni mindenhova, azután összedolgozom, és csikozom. Nagyon szeretem csinálni, köszi neked az ötletet, ennél sokkal több van már.Sajna nem jön a dög ugy néz ki, hogy vágni kell.

katafolt írta...

Jó ez a korak már most is Vágni,brrr...az én kövecskéim is megvannak még.