2008. december 5., péntek

Egyébként jól vagyok

Jó ez a blog, legalább visitás helyett kiirhatom magamból a mérget. Reggel bevonulok négy hét hitegetés után ,/ van vesekő, nincs vesekő?/ hogy most aztán tényleg megzuzzák, és vége a bajaimnak,nyolcra pontosan ott vagyok, szembe jön a dokim köszön én vissza, felvételi iroda: üljek várjak rögtön. Kilenc fele unom ujból bekopogok hölgyike azt mondja várjak mindjárt jön a főorvos úr majd beszél velem, na itt már gyanús ,de várok éhesen cuccal stb. Tiz fele megjelenik nem néz rám mellém beszél : jaj nagyon sajnálom rossz a törö szerkezet majd más alkalommal, mikor?? jövő csütörtök, mire én: akkora lesz jó??? igen remélem, és annyit még hozzátesz sajnálom. Na mit szóljak ehhez orditsak vagy sirjak? nem hazamegyek leülök varrok.Holnap megmutatom. Más: pár hete egy bankból kivettem pénzt csupa huszast adtak, megszámolták , de nem világitották át, mert nekik az nem kötelességük!!!!!Mikor tőlem elveszik akkor igen!!!Másnap mentem egy másik bankba befizetni, ezzel a pénzzel azonnal kiemeltek belőle egy huszast hogy az HAMIS mondom én : az nem lehet tegnap a Volksbankból hoztam ki, márpedig ez az , mondja a pénztáros, és elvette,jegyzőkönyv, stb . Kétezresből volt csinálva, ugyhogy a kétezres jobboldalát lemosták és egy huszasé volt ráfénymásolva, szabad szemmel nem látszik csak ha a lámpa vagy fény felé tartod akkor a vizjel a baloldalon más. Na ezt add össze. Vissza a bankba simán kirugtak hogy ez nem létezik, ilyen nincs nem mondták ,de ugy nézett ki hogy én tettem bele.Persze ,mondom én ha én ezt tudom nem vagyok olyan hülye, hogy beviszem a bankba elviszem a henteshez a piacra nem???Hiába reklamáció ,levél ,nem kárpótol senki.Volt huszas nincs huszas enyém a balhé, na igy vegyél ki pénzt a bankból, automatából.Ezek történtek velem a közelmultban, azután ma. Idegcsillapitót szedjek, vagy???? Megyek varrni!

5 megjegyzés:

Mehike írta...

A varrás nagyon jó idegcsillapító.
Remélem már jobban vagy

mmama írta...

Inkább varrj..........

Zelnice írta...

Meg írj!Látod,jó ez a blog.Én mondjuk simán bankot váltanék.Azt hiszem.Ők is csak elvették egyszre valakitől azt a pénzt?Akkor nem világítottak?

lomaquilt írta...

Sajnos nem volt időm olvasni a blogodat, de nagyon felháboritó az egész. A kórház is és a bank is. Ezek után ha a bankban veszed ki a pénzt, akkor oda kell vinni az ügyintézőhöz hogy elleneőrizze? Nagyon sajnálom és erre tényleg a varrás az idegnyugtató!

Körmi írta...

Hát ezt épp ésszel kibírni??!!...azért húszezer ft nem egy nélkülözhező tétel úgy manapság!!!... s az egészségügy!!??...én nagyon ki vagyok akadva, hogy mennyire ki vagyunk szolgáltatva, és hogy egyre többször találkozik az ember ilyen esetekkel...és nem lehet/ nem tudunk tenni ellene semmit!!...azért kíváncsi lennék a pénztáros arcára, amikor a kivett pénzről igazolást kérnék!! :DDD ...de lehet, hogy ezentúl ez lesz!!!