2008. december 18., csütörtök

Sajt, Irán, piac


Ma nagyon mozgalmas nap volt, korán reggel picra menés, nem szeretek az utolsó percben a nagy sorbanállások idején vásárolni. A legtöbb nyersanyag amire szükség van az ünnepekben, otthon van. Azután befejeztem Iránt, holnap van a határidő. Már nem sok bütykölés volt rajta, csak a befejező szegés, és a fotó.Délután, pedig nagy fába vágtam a fejszém, sajtot készitettem. Mártanéni receptje alapján /a tej már négy napja aludt/ igyekeztem pontosan mindent betartani, és sikerült.Szerintem nagyon finom lett holnap ha kiboritom majd csinálok képet, nagyon jól néz ki.A lábosbani maradék után az ize is fincsi. Nem vagyok egy nagy sütő-főző egyén, de ehhez nagyon nagy kedvet kaptam.Köszönet Mártának.Ja befejeztem egy kis képeslapot is szalaghimzéssel készült, valamire jó lesz. Utálom ezeket az esős, sötét napokat, de viszont több dologra jut idő, főleg elmaradtakra, amire jó idő esetén nem, mert akkor inkább a kert, meg a természet.Holnap nem lesz valami vidám napom, kontroll a kőtörés után az urológián, fuj de unalmas és nagyon utálom, de a köveim nagyon ragaszkodnak hozzám, pedig őket sem szeretem,de mit tehetek vannak.

Nincsenek megjegyzések: