2008. december 19., péntek

Iráni quilt és a készités















Iránban sosem jártam, még a környékén sem, igy csak a képek nézegetése maradt, ihletként. Mivel én a természet, a tájak, és hegyek szerelmese vagyok igy az Elburz legmagasabb csúcsa ami Iránhoz tartozik az maradt. Demavend vagy Damavand / nem tudom igy is hivják, meg ugyis/ 5671 m magas vulkáni kúp, Teherántól 100 km-re van a és állitólag a főváros minden pontjáról feltűnik jól látható. Most azt olvastam, hogy még ragyogó sipályák is vannak csodás liftekkel, állitólag /ebben nem vagyok biztos/ jobb és olcsóbb mint Ausztria, /elképzelhető/ csak amig odajutsz???Miután ide a képfeltevésbe még mindig nem vagyok Ok sorba fogom mutatni ahogy készült.





1. megrajzoltam egy vázat kb ahogy az anyagokat majd felvarrom





2. megcsináltam a puffasztó pasztával /Ilditől tanultuk, a játszó hétvégén/ a csúcsot,










3.ráapplikáltam az alapra, a többi kiválasztott anyaggal együtt, utána a csúcsot egy kicsit festettem a shiva pasztával hogy olyan legyen ahogy azt messziről látjuk. Messziről a hófehér hegyek is egy kicsit kékesnek, bronzosnak látszanak.










Azután tűzés szegés és kész.Most már csak azt nem udom, hogy a képek miért nem a helyükre kerültek, mikor oda jelöltem őket, na mindegy már nem vacakolok vele.


Még egy közelebbi részlet a csúcsról:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örültem, hog iolyen is volt a sorozatban, mintha rázoomoltál volna a térképre. Az a fázisfotó, ahol még csak a zöld van, és a puffasztott, és tükröződik a fény, olyan mint egy japán finomság. Rakd el a gondolatot, hátha egyszer Japán lesz.