2009. február 6., péntek

Pingvin 1


Ennek a képnek/ nem tudom merjem e képnek nevezni/ a története a következő: a pingvinek költési helyét, meg az ismerkedési szokásait szerettem volna megvarrni, modern quilt formájában.Volt egy kis maradék lutradur, arra gondoltam megfestem, hőlégfúvóval megcsinálom a pingvin üregeket kitöltöm, szóval ragyogó jó kis fészekrakó helyet készitek, pingvineket meg utólag ráapplikálom a fészkek mellé meg bele.A füves bokros részt tüzéssel ráteszem. Legalább kettő a szemétben landolt, szörnyű volt, ez a fenti még valahogy kinéz, de sok sebből vérzik, ugy gondoltam, meghagyom, mert sokat vacakoltam vele.Két tanulságot szürtem le: 1. a modern technika nem szeret engem, vagy én nem vagyok rá alkalmas
2. régi mondás, igaz mondás: suszter maradjon a kaptafánál.

Nincsenek megjegyzések: