2009. február 12., csütörtök

Reggel kiszedtem a festett kék anyagot, ettől a havastól nem vagyok elájulva, mert igen halovány lett, igaz vannak kissé sötétebb részei is, de nem olyan amire számitottam. Ime:
Most a maradék hóléhez adtam egy kis sárgát és igy kaptam egy zöldesnek nevezhető anyagot. Valamire biztos jó lesz ha másnak nem hátlapnak.
Ime:
Összegezve a havas festést, tapasztalatom a következő: nem rossz az ötlet, ha még lesz hó megint próbálkozom, de Ildi irta, hogy szerinte folyadékot használt :http://bunks.wordpress.com/2008/03/04/more-snow-dyeing/ .Igaza van most figyelmesebben elolvastam a blogot, tényleg ott van, hogy fecskendővel, tubussal folyékony festéket vitt az anyaghoz,meg a hóra, valószinű azért lett az övé sokkal élénkebb.Igaz előtte nem nagyon olvastam figyelmesen, csak ugy futtában, angolban sem vagyok olyan hűha jó, de azért érthető az egész ahogy leirja.Mindenesetre, ha halovány is de szép márványos a rajzolata, ha nem is látszik a képen.Sokszor kell ilyen anyag.Procionnal csináltam, de van még itthon más fajta porfestékem, legközelebb, ha még lesz hó azzal is próbálkozom.


4 megjegyzés:

F.Gina írta...

Így fotón határozottan tetszik az alsó !

dixike12 írta...

Pedig nem igazán szép a szine sem, de hátlapnak viszont nagyon jó

mmama írta...

Hogy Te miket tudsz !

dixike12 írta...

Én is itt olvastam:http://bunks.wordpress.com/2008/03/04/more-snow-dyeing/, nem magamtól jöttem rá, de érdemes kipróbálni, jó dolgokat lehet kihozni, a maradék anyagokból is.